הפגישות נמשכות: ראה"מ נועד עם נשיא דרום קוריאה

שלמה ריזל No Comments on הפגישות נמשכות: ראה"מ נועד עם נשיא דרום קוריאה

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול בשולי עצרת האו"ם בארה"ב. נתניהו: "אם נשתף פעולה, נצליח עוד יותר יחד"

נתניהו עם נשיא קוריאה הדרומית
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (ד', שעון ארה"ב) עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק.

המנהיגים סקרו בשיחתם היום שורה ארוכה של תחומים לשת״פ, וסיכמו לקיים עבודת מטה מתואמת על מנת לבחון את האפשרויות הגלומות בכל נושא ונושא. כמו כן נדונו בשיחתם סוגיות בינלאומיות ואזוריות אקטואליות.

רה"מ נתניהו בפתח פגישתם: "תודה לך הנשיא, אני שמח לקבל את פניך. לישראל ולדרום קוריאה יש הזדמנויות נהדרות – שתינו מדינות דמוקרטיות המפתחות טכנולוגיות שצופות פני עתיד. אני נוהג לומר ש'העתיד שייך לאלה שמקדמים חדשנות' – ושתינו אומות שבולטות בחדשנות. אם נשתף פעולה, נצליח עוד יותר יחד.

תחילה, אנצל את ההזדמנות הזו על מנת להזמינך לביקור בישראל. כך תהיה הנשיא הדרום קוריאני המכהן הראשון לבקר בישראל. אני זוכר לטובה את ביקורי בארצך, וביקורך אצלנו יהווה הזדמנות מצויינת לחיזוק קשרי הידידות ההדדיים.

ובהזדמנות זו, כדאי שתצרף לביקורך משלחת אנשי עסקים מתחומי הטכנולוגיה, על מנת שנעבוד יחד – כדי להאיץ בעתיד לא רק את הסחר בינינו, אלא גם את המיזמים המשותפים והמחקר והפיתוח שלנו. ברוח זו אני מברך אותך כאן כידיד נהדר של ישראל".



0 תגובות